kancelaria@wruk.pl

 

+ 48 661 611 500

Maciej Wruk

Kancelaria Radcy Prawnego

— Kancelaria Radcy Prawnego Maciej Wruk —

Polityka Prywatności

Niniejsza polityka prywatności opisuje zasady przetwarzania danych osobowych Użytkowników strony internetowej www.wruk.pl (dalej: „Serwis”) oraz klientów Kancelaria Radcy Prawnego Maciej Wruk (dalej: „Kancelaria”). Niniejsza Polityka Prywatności jest wyrazem dbałości o prawa osób odwiedzających Serwis oraz korzystających z usług Kancelarii. Jest ona również spełnieniem obowiązku informacyjnego, wynikającego z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, dalej: „RODO”), w tym w szczególności z art. 13 RODO.

 

  1. Administrator Danych Osobowych

 

Administratorem Państwa danych osobowych jest Kancelaria Radcy Prawnego Maciej Wruk, ul. Wagi 30/5, 61-244 Poznań, NIP 782-239-76-71.

 

  1. Kontakt z administratorem

 

Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez ww. adres korespondencyjny, jak również poprzez adres e-mail: kancelaria@wruk.pl.

 

  1. Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

 

Przetwarzanie danych osobowych obejmuje następujące rodzaje danych:

 

a) imię/imiona;

b) nazwisko;

c) oznaczenie firmy;

d) adres e-mail;

e) numer telefonu;

f) adres do korespondencji.

 

  1. Cele i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

 

Państwa dane osobowe są przetwarzane zgodnie z RODO w celu i na podstawie co najmniej jednego z następujących przepisów:

 

a) w celu komunikacji z Państwem, w tym udzielenia odpowiedzi na Państwa pytanie przekazane przez formularz kontaktowy, wiadomość e-mail itp. – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. w związku z wyrażoną przez Państwa zgodą w tym zakresie;

b) w celu zawarcia i wykonywania umowy zawartej z Kancelarią oraz dokonania niezbędnych rozliczeń w związku z jej zawarciem – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

c) w celu wykonania ustawowych obowiązków Kancelarii, w szczególności podatkowych i rachunkowych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

d) w celach archiwalnych (dowodowych) dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

 

Administrator informuje, że nie planuje dalej przetwarzać danych osobowych w celu innymi niż cel, w którym dane te zostały zebrane.

 

  1. Informacja co do wymogu lub dobrowolności podania danych

 

Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do nawiązania kontaktu, zawarcia umowy, świadczenia pomocy prawnej, przedstawienia oferty handlowej.

 

  1. Okres przechowywania danych osobowych

 

Podane przez Państwa dane osobowe będą przechowywane w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu:

 

a) komunikacji z Państwem – do czasu ustania celu ich przetwarzania lub do czasu wycofania przez Państwa zgody;

b) w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu zawarcia i wykonywania umowy zawartej z Kancelarią oraz dokonania niezbędnych rozliczeń w związku z jej zawarciem – przez czas niezbędny do realizacji umowy, a po jej zakończeniu dane osobowe będą przetwarzane przez czas potrzebny do wykazania prawidłowości wykonania wynikających z niej obowiązków do upływu terminów przedawnienia potencjalnych roszczeń lub do upływu terminów wskazanych w obowiązujących przepisach w zakresie archiwizacji w zależności, które z tych terminów upływa później;

c) wykonania ustawowych obowiązków Kancelarii, w szczególności podatkowych i rachunkowych – przez czas niezbędny do realizacji ustawowych obowiązków Kancelarii, w szczególności do czasu upływu terminów przedawnienia zobowiązań podatkowych;

d) archiwalnych (dowodowych) dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem – przez czas do upływu terminu przedawnienia potencjalnych roszczeń.

 

  1. Odbiorcy danych osobowych

 

Państwa dane osobowe mogą być udostępniane następującym podmiotom:

 

a) podmiotom zajmujących się w ramach prowadzonej działalności gospodarczej Kancelarii obsługą księgową i rachunkową;

b) podmiotów zajmujących się w ramach prowadzonej działalności gospodarczej Kancelarii obsługą systemów informatycznych;

c) sądom powszechnym, sądom administracyjnym, organom administracyjnym;

d) podmiotom współpracującym z Kancelarią na potrzeby realizacji usług pomocy prawnej lub celem wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa.

 

  1. Prawa osób, których przetwarzane są dane osobowe

 

Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz, z zastrzeżeniem przepisów prawa, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Przysługuje Państwu także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

  1. Przekazywanie do Państw trzecich

 

Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.

 

  1.  Przetwarzanie w sposób zautomatyzowany

 

W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

 

  1. Wykorzystanie ciasteczek ("cookies")

 

Serwis wykorzystuje ciasteczka („cookies”). Identyfikują one Twoją przeglądarkę oraz usprawniają działanie serwisu. W ustawieniach przeglądarki można wybrać opcję odrzucania plików cookie, jednak niektóre funkcje serwisu mogą wtedy nie działać poprawnie. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.

 

  1. Pliki cookies podmiotów trzecich

 

W serwisie o wykorzystywane są pliki cookies następujących podmiotów trzecich:

 

a) AddThis - narzędzie umożliwia przesyłanie informacji o serwisie do serwisów społecznościowych lub na adres e-mail (więcej informacji: https://www.oracle.com/legal/privacy/addthis-privacy-policy.html);

b) Google Analytics – narzędzia zbierającego informacje na temat odwiedzin Serwisu, wyświetlonych podstron i czasu, jaki Użytkownik spędził w Serwisie (więcej informacji: google.com/analytics/learn/privacy.html);

c) Disqus – narzędzia umożliwiającego dodawanie komentarzy w Serwisie (więcej informacji: https://help.disqus.com/terms-and-policies/disqus-privacy-policy).

 

  1. Zmiany polityki prywatności

 

Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej podstronie.

Kontakt

Twój e-mail (wymagane):

Twój numer telefonu:

Treść wiadomości (wymagane):

Oświadczam, że zapoznałam/em się z Polityką prywatności. (wymagane)

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Kancelarię Radcy Prawnego Maciej Wruk moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu w celu skontaktowania się ze mną w opisanej sprawie. (wymagane)

 

Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Maciej Wruk

Kancelaria Radcy Prawnego

+48 661 611 500

kancelaria@wruk.pl

ul. Wagi 30/5, 61-244 Poznań

nr konta bankowego: 31 2490 0005 0000 4500 4899 1416

NIP

782-239-76-71

REGON

302127528

Zapraszam do kontaktu!

 

Znajdziesz mnie także na:

© Copyright by Maciej Wruk, Poznań 2020